1. Rezerwacji można dokonać wypełniając elektroniczny formularz rezerwacyjny. Osoba dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do podania w formularzu poprawnych danych oraz prawidłowych informacji, zgodnie z którymi zostanie przygotowana rezerwacja wraz z kalkulacją kosztów.
2. Rezerwacji dokonuje się na osobę, która będzie dokonywać płatności.
3. Ostatnim etapem kończącym proces rezerwacji jest przekierowanie na stronę umożliwiającą płatność kartą kredytową bądź przelewem bankowym.
4. Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu zaliczki w wysokości 40% zaliczki na konto bankowe hotelu w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji.
5. Rezerwację należy potwierdzić wpłatą zaliczki w ciągu 48 godzin od momentu jej dokonania.
6. Po zakończeniu procesu rezerwacji Gość otrzyma w formie wiadomości email, na adres wskazany w procesie rejestracji, potwierdzenie dokonanej rezerwacji.
7. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją hotelu: telefonicznie 33 855 47 00 lub mailowo rez.wis@golebiewski.pl.
8. Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona co najmniej 2 dni przed planowanym przyjazdem.
9. Anulacja rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona co najmniej 2 dni przed planowanym przyjazdem - hotel nie obciąży Gościa kosztami rezerwacji, a wpłacone środki będą zwrócone na to samo konto bankowe, z którego wyszedł przelew. Hotel zastrzega sobie prawo braku zwrotu zaliczki w przypadku pełnego obłożenia.
10. W przypadku anulacji rezerwacji po terminie wskazanym w punkcie 7. lub w przypadku nie pojawienia się Gościa w hotelu - hotel obciąży Gościa kosztami pierwszej doby za zarezerwowany pokój (lub pokoje).
11. Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji i wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.
12. Osoba dokonująca rezerwację wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie.
13. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych wprowadzane dane do systemu hotelowego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz w celach marketingowych hotelu (zgoda na przesyłanie ofert marketingowych hotelu).