1. Rezerwacji mo�na dokona� wype�niaj�c elektroniczny formularz rezerwacyjny. Osoba dokonuj�ca rezerwacji jest zobowi�zana do podania w formularzu poprawnych danych oraz prawid�owych informacji, zgodnie z kt�rymi zostanie przygotowana rezerwacja wraz z kalkulacj� koszt�w.
2. Rezerwacji dokonuje si� na osob�, kt�ra b�dzie dokonywa� p�atno�ci.
3. Ostatnim etapem ko�cz�cym proces rezerwacji jest przekierowanie na stron� umo�liwiaj�c� p�atno�� kart� kredytow� b�d� przelewem bankowym.
4. Rezerwacj� uznaje si� za potwierdzon� po wp�aceniu zaliczki w wysoko�ci 40% zaliczki na konto bankowe hotelu w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji.
5. Rezerwacj� nale�y potwierdzi� wp�at� zaliczki w ci�gu 48 godzin od momentu jej dokonania.
6. Po zako�czeniu procesu rezerwacji Go�� otrzyma w formie wiadomo�ci email, na adres wskazany w procesie rejestracji, potwierdzenie dokonanej rezerwacji.
7. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji nale�y skontaktowa� si� z recepcj� hotelu: telefonicznie 33 855 47 00 lub mailowo rez.wis@golebiewski.pl.
8. Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa je�eli zosta�a zg�oszona co najmniej 2 dni przed planowanym przyjazdem.
9. Anulacja rezerwacji jest bezkosztowa je�eli zosta�a zg�oszona co najmniej 2 dni przed planowanym przyjazdem - hotel nie obci��y Go�cia kosztami rezerwacji, a wp�acone �rodki b�d� zwr�cone na to samo konto bankowe, z kt�rego wyszed� przelew. Hotel zastrzega sobie prawo braku zwrotu zaliczki w przypadku pe�nego ob�o�enia.
10. W przypadku anulacji rezerwacji po terminie wskazanym w punkcie 7. lub w przypadku nie pojawienia si� Go�cia w hotelu - hotel obci��y Go�cia kosztami pierwszej doby za zarezerwowany pok�j (lub pokoje).
11. Skr�cenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji i wi��e si� z uregulowaniem rachunku za ca�y deklarowany czas pobytu.
12. Osoba dokonuj�ca rezerwacj� wyra�a zgod� na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zasadami okre�lonymi w regulaminie.
13. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych wprowadzane dane do systemu hotelowego b�d� przetwarzane wy��cznie w celu realizacji rezerwacji oraz w celach marketingowych hotelu (zgoda na przesy�anie ofert marketingowych hotelu).